Państwowa Agencja Atomistyki - paa.sam3.pl

logo.png c0b06ce0d1c12edc26f6ba72fec9a663
orzel.png fb2d36a241c5a5838c04481bcbf11e82
pl
en
top news port mstr
 
banner zmiana adresu.png 8ecb1aaedeca9517e31d4f3d0a6a0e0b
Dostęp do informacji publicznej
28-04-2015

Udostępnianie informacji publicznej przez Państwową Agencję Atomistyki odbywa się na zasadach określonych przez Ustawę o dostępie do informacji publicznej. Zgodnie z nią informacją publiczną jest każda informacja o sprawach publicznych.

Jak udostępniana jest informacja publiczna?

Podstawowym sposobem udostępniania informacji publicznej jest umieszczanie jej wBiuletynie Informacji Publicznej Państwowej Agencji Atomistyki. Umieszczane są tam zarówno informacje, których publikacji w BIP wymagają przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej, jak i informacje wymagane przez inne przepisy (m.in. Prawo atomowe, ustawę o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko) oraz inne informacje stanowiące informację publiczną.

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniona jest na wniosek osoby zainteresowanej, przy czym informacja, która może być udostępniona niezwłocznie udostępniana jest w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.

Jak złożyć wniosek o udostępnienie informacji publicznej?

Informacja mogła zostać już udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub na stronach internetowych Państwowej Agencji Atomistyki. Przed złożeniem wniosku prosimy o upewnienie się czy informacja nie została udostępniona.

We wniosku należy wskazać sposób i formę udostępniania informacji publicznej (np. rodzaj nośnika elektronicznego)

Wniosek można przekazać w jednej z poniższych form:

  • złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Agencji Atomistyki, adres:
    Warszawa, ul. Krucza 36, pok. 46
  • pocztą na adres:
    Państwowa Agencja Atomistyki
    ul. Krucza 36
    00-522 Warszawa
  • faksem na numer:
    22 695 98 56
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
  • poprzez ePUAP

Terminy i forma udzielenia informacji publicznej

Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. W przypadku, gdy informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, PAA powiadomi w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie udzielenia informacji, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie, jakie zostały określone we wniosku przez wnioskodawcę, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje PAA uniemożliwiają udostępnienie informacji w określony we wniosku sposób i w określonej formie.

Opłaty

Dostęp do informacji jest bezpłatny, z wyjątkiem sytuacji, gdy PAA w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, ma ponieść dodatkowe koszty związane z określonym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę określoną we wniosku. PAA może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej poniesionym kosztom.

W tym wypadku, PAA w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku powiadamia wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji, zgodnie z wnioskiem, następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji lub wycofa wniosek.

Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt
1
2
3
4
5
buttonRAPORT2016transparent.png 9391256f11de2e8471b9843b8a87ff89
buttonBJiOR.png 146d24f40f9c6f38f4de13051f4f8ee5
buttonEPUAP.png 7ba49e0f4c952dfa568e01fe268393c3
buttonNEWSLETTER.png 45d0ede0bbcbb2b6c3b6f8af96bd8c30
buttonBIP2.png 0f6e6c1275b69f503d85bff995dd894c
buttonTwitter.png 8f02c89fb6d9e4ebb63b2c5c54c86741